„wszystko będzie niedobrze” to mikropowieść, która przybliża historię siedmiu dni wyjętych z życia korporacyjnego dyrektora kreatywnego, który ma piękny apartament, pięknych znajomych, piękne rzeczy, piękną karierę, ale jednocześnie przeżywa wypalenie zawodowe; „wszystko będzie niedobrze” to historia o półświatku reklamowym wysysającym sens życia, ale to także uniwersalna opowieść dla tych, którzy wygrali i mają idealne życie, i dla tych, którzy przegrali i już nie chcą niczego wygrywać, to historia sukcesu i porażki, która mogła wydarzyć się w każdym większym mieście, to historia, w której fragmentach odbicie samego siebie znajdzie każdy, bo każdy kiedyś czuł, że „wszystko będzie niedobrze”
niektórzy mówią, że nie potrzebujemy już tego typu historii – o bolączkach naszego millenialsowego pokolenia; ale ja uważam, że właśnie wręcz przeciwnie – tylko dzięki nim te bolączki mogą się skończyć i choćby dlatego (ale nie tylko!) warto wszystko będzie niedobrze czytać
Michał Michalski
wolałbym, żeby świat reklamy tak nie wyglądał, ale mam wrażenie, że w swoim życiu spotkałem wszystkich bohaterów z tej książki
Piotr Młynek
Książkę można kupić tutaj (empik)
Lub tutaj (tylko e-book na legimi)
Data wydania: 29.09.2024
Sugerowana cena: 29,99 zł
Numery ISBN:
9788397107502 (książka w miękkiej oprawie)
9788397107519 (e-book)
9788397107526 (audiobook)
Projekt okładki i ilustracje: Smutne historie spisane na kacu i tanim papierze
Dodaj komentarz